De perfecte man, bijna...

(Ik vond deze in de oude doos, van 12 maart 2010)


Hij geeft me de allerliefste welterusten kus, elke avond voordat we gaan slapen en verteld me ook dat hij van me houdt.

Hij doet wat ik hem vraag, als ik het hem vraag.

Als ik wat vraag of zeg heeft hij altijd aandacht, ok heel af en toe niet. Dat gebeurd alleen als de XBOX360 aan staat, maar eerlijk is eerlijk dan vraag ik hem eigenlijk ook maar niets. Hij scheept me in ieder geval nooit af.

Voordat hij weggaat vraagt hij of wat hij aan heeft leuk bij elkaar past.

Op verjaardagen is hij vaak de clown van de familie.

Als hij iets lekkers gaat halen, vraagt hij of ik ook nog iets wil.

Hij is gevoelig, gezellig, heeft humor, heeft een atletische bouw en een ondeugende lach.

Als het de aankomende jaren zo blijft doorgaan als nu dan heeft onze 13 jarige zoon de potentie om een geweldige man te worden. Het is alleen te hopen dat sommige jonge dames hem accepteren en appriceert zoals ik dat doe.

Natuurlijk is het wel zo dat ze zijn was moet opruimen, vervolgens ook in de wasmachine moet stoppen om te wassen. Ze moet ook even vertellen aan hem dat de vaatwasser echt uitgeruimd moet worden, wie weet wijzigd dat nog de aankomende jaren. Ze moet er ook tegen kunnen dat hij alles laat slingeren, van kopjes, glazen tot boeken en kleding. Ook moet de jonge dame zich beseffen dat ze in de zomer al de wespen uit zijn buurt krijgt, daar is hij namelijk bang voor en hij rent dan gillent door de tuin\ parkeerplaats\ camping of waar we dan ook zijn, gooit zijn boterham of iets anders naar het beest in de hoop dat het helpt en de wesp weg vliegt. Nee, daar heb ik nog niets aan kunnen veranderen.

Ik kan helaas geen wonderen verrichten.

Simones Kitchen  – (18 maart 2011 om 13:14)  

Haha...:) Ach hij is nog jong he... Kan nog van alles veranderen..:))

Gerreke  – (19 maart 2011 om 14:28)  

Hahhaha, ja ja ja zo herkenbaar!!!

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP