Sporten...?!?!

Vanavond is het zover, ik zit er al weken tegen aan te hikken. Ik moet gewoon weer een keer gaan beginnen. Anders ben ik weer een sportschool aan het sponseren, dat is nou net niet de bedoeling, is natuurlijk erg zonde van het geld.

Mijn tas ligt al klaar, het lacht nog net niet naar me, maar winkt me wel alsof het wil zeggen dat ik nu snel moet komen om te gaan. Ik heb in mijn tas ook mijn badbak en een grote handdoek gedaan, om even te zwemmen en daarna de sauna in te gaan.

Hmmm zal ik alleen maar dat doen dan?
Nee is zonde toch?
Ja, zo kan ik hele gesprekken met mezelf hebben, ik zit dan maar te wikken en te wegen terwijl ik gewoon weet dat ik moet gaan.
Nou ja,
weten jullie wat,
ik ga gewoon,
ik pak mijn tas,
en ga.

Man en kinderen zeggen al "Ga je nou sporten, of hoe zit dat..?"
*Zucht* Jahaaaaa ik ga al....

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP