Opnieuw

Al een tijdje aan het denken om het bloggen weer op te pakken. Niet via een betaalde url, want dan zal je zien dat ik het toch niets vind. Gewoon hier op mijn eigen plekkie.
Het was zoeken naar mijn wachtwoord, maar heb het uiteindelijk toch gevonden.

Op het moment speelt er genoeg om over te schrijven, maar ja het kan ook zomaar ineens klaar zijn. Wilde eerst helemaal opnieuw beginnen, maar dan moet ik van alles opnieuw verzinnen. Naam, layout, header en ga zo maar door. Daar had ik niet zo heel veel zin. Dus dit plekje afgestoft en schoongemaakt, maar ben nog niet helemaal klaar.

Mijn andere logjes heb ik nog, ik ga uitvissen hoe ik die hier kan krijgen en dan ga ik gewoon weer van start.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP