Druk?! Welnee

De afgelopen weken waren hollen en stilstaan.
De afgelopen week hebben we er even de brui aangegeven.
Niet heen en weer rijden,
Niet even dit even dat op 3 verschillende adressen,
Niet laat naar bed,
Niet de kinderen kort zien,
Niet dit en niet dat.

Even gewoon thuis. Dat heeft toch ook zijn voordelen en nadelen natuurlijk. Want  het huis was aardig verwaarloosd na al die drukte. Dus de doek te voorschijn gehaald en geboent, de dweil over de vloer, badkamer een beurt en ga zo maar door. Hoe raar maar waar, dan geniet je ineens van die dingen. Normaal gesproken is het (bij mij althans) getverderrie moet het eeeccchhht!
En dan antwoordt het huis volmondig; "JA!"
Nu was het huis al een tijd aan het schreeuwen maar hadden we geen tijd om te luisteren.



Aankomend weekend de laatste beetjes van het oude huis van mij ouders doen en woensdag a.s. de sleutel inleveren. Dan is het he-le-maal klaar.

Maar goed, de afgelopen week, druk?! Nee, het was gewoon even lekker niksen, mutsen en ga zo maar door.

De dingen die gedaan moeten worden daar komt nu ook meer tijd en aandacht voor. Sinyo zei al een tijd dat zijn ogen wederom gecheckt moeten worden en ik heb de laatste tijden ook het idee dat mijn rechteroog slechter is geworden.
Ja, jeetje, hoe kan dat toch het is al zo bar, bar slecht!!
Ik vermoed (maar wie ben ik) dat het aan de cylinder ligt (alsof het een auto is :S ).
Maar goed, ook maar meteen een afspraak voor Man en Nona gemaakt zodat we het van iedereen weten.

Sylvia  – (25 november 2011 om 11:46)  

Een schoon huis als opmaat voor een schone ziel. Ze zeggen het niet voor niks ;)

Terrebel  – (25 november 2011 om 12:15)  

Oei! Succes metdeogen! Zelf kijk ik altijdnogal op van die mensen diehethuis opruimen voordat de hulpkomt 'want stel je voor dat die ziet wat voor rotzooi het is!' Fijn weekend toegewenst!

Layla  – (25 november 2011 om 19:49)  

veel succes met je ogen meid... ik draag nu een bril omdat mijn linker oog slecht is

Anoniem –   – (26 november 2011 om 07:11)  

hollen en stilstaan.--> knap dat jij dat tegelijk kunt :-)

DharSon  – (29 november 2011 om 09:19)  

@Zuster_Klivia, tja dan is mijn ziel niet altijd schoon :)
@Terrebel, thanks. Hahahaha ik zou wel een hulp willen, dan zou ik het absoluut niet doen.
@Mrs. T en Layla, thanks.
Ik heb al hele slechte ogen dus voor mij hoeft het niet nog erger :)-
@Chuijbregts, hihihihi goed he.

Een reactie posten

Mijn foto
DharSon
Werkende moeder die ondertussen al over de 40 is. Mijn man en ik stomen 2 kinderen, van 13 en 14 jaar, klaar voor deze maatschappij.
Mijn volledige profiel tonen
  • Keukenrecepten
  • Mom Blogs - BlogCatalog Blog Directory
  •   © Blogger template Shush by Ourblogtemplates.com 2009

    Back to TOP